الأحد، 5 أبريل 2009

سامحوني ... كان غصب عني

مش عارفة ابدا منين لكن هابدا
بقالي فترة طويلة في نفس المشكلات
نفس الضغوط
نفس الاعباء
محدش مرتاح في حياته
وكل واحد ادري بهمه
بس غصب عني
لان صوابعك مش زي بعضها
فكل واحد له قدرة تحمل
سامحوني .. غصب عني اني اتعصب عليكم وانتو قريبين مني
انتو ادري الناس بهمي
انتو عارفين الظروف واللي مش عارف حاسسني
الملامة مش في طبعي بس الظروف اقوي مني
مش بلوم غير العزيز القريب مني وقلبي
كل واحد له همومة وكل واحد له طاقته
وانا غصب عني تعبت حمل تعبت شيل هموم
انا غصب عني بقول تعبت غصب عني بقول يا همي
بستني يوم الرحمة ويوم الراحة امتي يجيني
بستني لحظة احس الفرحة
فرحة لقا الجنة نصيبي
سامحوني لو زعلت حد فيكم سامحوني
انا من يوم ما اتولدت وشلت كفني علي يميني
والحزن في الدنيا كان من قسمتي ونصيبي
سامحوني لو كلامي في يوم جرحكم
ده الجراح شي في تكويني
سامحوني لو بكيتكم
ده البكا بختي ونصيبي
لو سامحتوني وفهمتوا قصدي
هاتقدرو وتعذروني
خلاص تعبت من الملامة وتعبت من قلة الحيلة
هاستني منكم كلام يقول انكم سامحتوني
او حتي رد بجواب يقبل مني اعتذاري

هناك 5 تعليقات:

د.خالدأمين يقول...

انا سامحتك


عن نفسي يعني



هههههههههههههه



ايه ياستي الهم ده كله

بس بالرغم انك زعلتيني امبارح


انما بجد انتي صعب انك تلاقي حد زعلان منك لانك مفتكرش انك بتزعلي حد خالص


بجد مش مجامله والا يمكن عشان مقربتش منك قوي


يمكن

واضح انك قاسيه قوي وبتزعلي منك الناس كلها


ياخبر
ليه كده بس يانبيله



فوتك بعافيه

بذرة امل يقول...

مالك يانبيلة بس
ياقمر انا عمرى ما زعلت منك
بقدرك جدا بجد انتى من اجمل الناس اللى انا شوفتهم فى حياتى
بجد مش مجاملة
ربنا يفرحنا بيكى ويدخل الفرحة قلبك وما تطلع ابدا

نبيلة مسعود يقول...

السلام عليكم
دكتور خالد
نسمة
وحشتوني جدا
ازيكم
انا نفسيتي تعبانة قوي حاسه انها النهاية
عشان كدة بقول للكل سامحوني
محدش عارف هانتقابل تاني واللا لا

انسااااااااانة....غريبة يقول...

مممممممم
اسامحها ولا مسامحهاش
اسامحها ولا مسامحهاش

اسامحك ازاى يا هانم بعد اللى عملتيه , هو الجرح سهل يتقفل ولا الدم عمره يبقى مياه؟

ومع ذلك ورغم البعد الباعد بينى وبينك مسامحاكى يا قطتى

معلش دخلت فيكى جامد فى الاول عشان مش تكرريها تانى بس (هى ايه ده معرفش) المهم مش تكرريها

وانتى تعمل اللى انت عايزة يا باشا واحنا نستحملك ان شالله تقطعنا يا معلم

بوست لذيذ

الى الامام

نبيلة مسعود يقول...

تعرفي يا لول
لو مت من الضحك هاتبقي انتي السبب
ربنا يسامحك