السبت، 31 أغسطس 2013

ثرثرة

بدات استعيد الذكريات وارغي مع نفسي شوية 
كلمة واحدة ترجع لي ذكري وافضل اعيد السلسلة الزمنية لها 
وكل مرة افتكر حاجة بمجرد كلمة تتقال 
كلمة بترجع الذكريات 
وياااااه ذكرياتي مش فاكرة فيها حاجة حلوة 
كلها مؤلمة ( بسياسة التعميم اللي ماشية ف البلد ) 
اصلي فعلا مش فاكرة حاجات حلوة كتير 
يمكن بس يتعدو علي الصوابع 
افتكرت الحنية الزايدة اللي بتتلخص ف كلمة معلش ( بعد كل موقف قاسي من حد المفروض انك عزيز عليه ) 
افتكرت  عبارة انا بقسي عليكي عشان تشدي حيلك وتتشجعي وتعملي الاحسن 
افتكرت لما جبت ف الاعدادية ف مادة الرياضيات 57 من 60 وبدل ما اتكافئ علي التفوق اتسالت هي ال3 درجات دول ليه راحو 
افتكرت لما قولت اني ليا حق اني ارفض او اقبل اي عريس يتقدملي وكان الرد انتي ايه اصلا 
افتكرت لما كنت بحاول امسك نجمة ف السما وكانت خلاص ف قبضة ايدي وانضربت علي ايدي ضربة تخليني اعجز اني امسك حتي ايدي علي الفاضي 
مجرد ثرثرة مع نفسي والذكريات كتير 

ليست هناك تعليقات: