الأحد، 11 مارس 2012

دهب قشرة

كنت في حالي ولا علي بالي لقيت نفسي علي باب حياة 
دقيت الباب ويمكن مطولتش في الدق
فتح لي شخص مظهره بيقول انه طيب واخلاقه عالية 
ابتسامة ولمسة وقار 
سالت ايه المطلوب للدخول
رد بس النية الخالصة لله 
قولت نويت لله الخير ودقيت باب الحياة للخير 
قال توكلي علي الله واحنا معاكي دعم ومساندة 
قولت علي بركة الله نبدا 
يلا الهمة يلا شباب يلا عزيمة وقوة وخير 
نفتح كل قلوبنا ونعزم النية علي الخير 
اتحادنا قوة وحقوق الناس امانة 
وكانت مفاجات 
حروب وصولات وجولات 
كنت اول مرة اشوف الشر في صورة خير 
كنت اول مرة اشوف الحقد متلون بمليون لون 
اول مرة اشوف الغيرة اللي توصل للغل والحقد 
يبتسم في وشك وهو مداري الف خنجر يطعنك بيه 
ياكل عيشك وملحك وهو شايلك سم يسقيك فيه 
ياااااااااااه علي الطيبة اللي مخبية الشر 
ياااااااه علي الدهب اللي طلع قشرة 
يااااااااه علي الناس لما تكون معندهاش احساس ويدوسو عليك علشان 
؟؟؟؟؟
ياريت علشان شي 
ياريت فيه سبب 
ياريت فيه سبب 
ياريت فيه سبب
Free Blog Content

ليست هناك تعليقات: